Gud vilka galna dagar det har varit, därav har jag inte haft tid att blogga.
I söndags flyttade jag de flesta av mina saker till den nya lägenheten och jag är så tacksam över att jag fick hjälp av min klass, hade aldrig gått annars.
På måndagen väntade exam i Public health och defence av min Scientific thesis så jag var riktigt stressad och nervös. Flera i min termin har failat det examet så jag var skitnervös.
Men defence gick jättebra och idag fick jag reda på att jag klarat måndagens exam också, så jag är sååå glad just nu!
I veckan har jag varit och städat lägenheten och hämtat saker varje dag. Var såå mycket att städa så det tog verkligen sin lilla tid. Hittade hela tiden på fler och fler skrymslen som jag var tvungen att rengöra. 
Men idag har jag hämtat sista lasset med grejor så nu är det klart och lägenheten är helt tom.
I den nya lägenheten trivs jag skitbra. De som bor här är så trevliga och hjälpsamma så det kommer bli super att bo här. Se så mysigt det är på gatan på kvällarna!
Nu ska jag börja skriva en uppsats till kursen "Psychosomatics" som vi läser just nu. 

 
 

Kommentera

Publiceras ej