Jag överlevde dagen med prov och presentation, och imorgon (sista lektionen någonsin som läkarstudent!!!) vankas mitt sista prov och min sista presentation för det här universitetet. Så himla overkligt. 
Min sista presenstation i Lettland blev om osteoartrit och den blev ganska bra faktiskt. Dessutom skötte sig min lilla dator så jag hann göra klart innan den blev överhettad haha, man får glad åt det lilla här i livet.
 
Nu ska jag kolla på Gossip girl och slappa lite. Sen ska jag mysa lite med Johannas hund Max då hon ska hämta en kattunge som jag ska pussa på imorgon innan jag åker hem till Sverige. Lägger in en bild på den, hur söt är den inte? Man smälter verkligen.
 
Ikväll vankas pizzakväll och vin med tjejerna i klassen och det blir säkert kanon! 
Kolla jackan förresten, riktig gosejacka. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej