Wow. I fredags var sista riktiga utgången innan jag flyttar hem till Sverige och det blev en av de roligaste kvällarna någonsin i detta galna lilla land.
Jag kom hem till Johanna 17.00 och dit kom även Ellie, Felicia och Evelina. Så vi drack lite vodka russian (bara för att det så himla mycket Riga) och sen drog vi till ett Escape room som hette ”The hungover” och situationen skulle alltså vara lite som i filmerna med samma namn, så vi skulle ha vaknat upp i en random lägenhet utan att minnas varför och ta oss ut därifrån genom att lösa massa uppdrag och gåtor under en timme. Vi tog oss ut och det var jätteroligt men så himla svårt. 
Så vi gick åter hem till Johanna som bjöd på halloumigryta som var något av det godaste jag ätit. Vi hinkade i oss vin och gick sedan vidare till Kiwi bar där vi spårade haha. Absint, öl, cider, vin, mer shots. Herregud. sen hamnade vi på Funny fox där galenskaperna bara fortsatte. Vi sjöng karaoke med randoms och dansade till 05.00. Vi festade alltså i 12 timmar haha. Så galen kväll, jag har så fina människor i mitt liv och jag är evigt tacksam över det. Jag skrattade så mycket den kvällen och mådde så jävla bra bara.
Hela lördagen mådde jag dock skit haha. Jag hade ont i hela kroppen och sov till 18.00 då jag beställde hem pizza. 
 
Idag har jag fått lite gjort iallafall, vilket känns skönt. Har pluggat en massa inför State exam och kommer nog plugga lite till ikväll. 
Imorgon är jag ledig faktiskt, då jag istället har dubbellektion på tisdag och prov i allt om gastroenterologi, så himla diffust. Så imorgon ska jag lära mig allt om gastroenterologi haha, och kanske gå lite i gamla stan bara för att det är så himla mysigt. 
 
Nu ska jag försöka slå av Therese Lindgren och laga lite mat för att sedan plugga. Kram på er! 
 

Kommentera

Publiceras ej