Hej på er, hoppas ni mår bra.
Idag har jag haft gastroenterologi med en riktig frågekvarn haha, men väldigt pedagogisk och duktig lärare. Sedan på kvällen hade jag clinical skills då vi gick igenom de manipulationer från gyn- och obstetrikblocket vi skall kunna utföra under state exam.
Sedan var det bara att ta första bästa spårvagn till Stockmann för att kika på bio med Johanna, Felicia och Maria, så mysigt. Vi såg ”A star is born” och jag måste säga att jag är grymt imponerad av Lady Gaga, och att Bradley Cooper lyckats få till en sådan naturlig och grym film. Tror man måste se den för att förstå vad jag menar med naturlig, men jag rekommenderar den starkt verkligen.
 
Imorgonbitti vankas läkarmöte på morgonen där de går igenom uppmärksammade patientfall, sedan fortsätter korsförhöret med vår lärare om morgondagens ämne innan vi får träffa patienter.
Annars ser det lugnt ut imorgon, det blir nog lite plugg och rensning av vilka av mina saker som jag ska kasta och vilka som får följa med hem till Sverige. 
Hoppas ni haft en fin dag!
 

Kommentera

Publiceras ej