Sista lektionen någonsin för detta universitetet är avklarad och det känns så overkligt. Jag kan verkligen inte begripa det. 
Bakfull och jävlig, 08.00 med prov följt av presentation med en tuff professor. Man ska sluta på topp. 
 
Haha igår var jag först hund- och kattvakt då Johanna skulle åka och köpa ännu en katt som hon ska behålla då den katten hon har nu kommer flytta hem till hennes kompisar. 
Så jag pussades lite med de innan jag åkte och käkade pizza och drack en herrans massa vin med tjejerna i klassen.
 
Nu har jag precis sovit lite, men måste börja packa och kasta ut alla saker som inte ska med hem. 
Sen ikväll käkar jag middag med Johanna innan jag åker till flygplatsen. Mitt flyg går 23.20, haha så himla sent. 
Iiiiih kan inte fatta att jag flyttar hem till Sverige idag!
 

Kommentera

Publiceras ej